tirsdag 25. august 2015

2 bursdagskort

Hei!
I dag har jeg to bursdagskort jeg vil vise dere :) Det første er laget for en god stund siden, til min datters 11-års dag i mai. Tilda er malt med distress reinkere. Og motivet er stanset ut med en falsk søm dies fra LaLa Land. Veldig stilig. Rammen bak er fra Marianne Design. Jeg husker desverre ikke hvor mønsterarkene kommer fra. Flagg diesen er fra Magnolia. Gratulerer diesen (en av mine favoritter) er fra Scrapmagasinet. Chipboard hjerter fra Wycinanka. 





Dette er det andre kortet. Her er også ett Tilda motiv malt med distress reinkere. De stilige øyenstikker chipboardene kommer fra Wycinanka.





Håper du har en flott kreativ dag!





6 kommentarer:

  1. Nydelige kort med masse flotte detaljer. Flotte farger også :D Og jeg må nok anskaffe meg den gratulerer -dien :)

    SvarSlett
  2. Nydelige kort - og nydelig fargelagt. Du er kjempeflink.

    SvarSlett
  3. Flotte kort med fine detaljer og nydelige farger. Flotte malte motiv :-)

    SvarSlett
  4. Flotte kort med fine detaljer og nydelige farger. Flotte malte motiv :-)

    SvarSlett
  5. Skikkelig nydelige bursdagskort og det øverste er bare knalltøft i fargene!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.