mandag 3. august 2015

Sommerlig posekort

Jeg er inne i en god periode hva blomster-bruk på kortene mine angår. Kanskje er det sommeren som inspirerer til det hele?
I dag vil jeg vise frem et sommerlig posekort, pyntet med blomster.


Alle mønsterarkene jeg har brukt kommer fra Studiolight, og jeg synes de fremhever motivet fra by Digital Paper perfekt.



Rammen over motivet er fra Wycinanka, og det samme er teksten. Den har jeg farget med mist. Blomstene er fra Prima, Storyteller og I Am Roses. Halvperler fra Papirdesign.


Både Studiolight og Wycinanka distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for informasjon om din nærmeste forhandler.

Ønsker deg en fin sommerdag!



4 kommentarer:

  1. Det var virkelig sommerlig :D Herlig motiv, pynt og farger....med andre ord sommer :D

    SvarSlett
  2. Nydelig kort <3 Likte veldig godt hvordan fargen på gratulerer funker, ble veldig fint mot de duse fargene.

    SvarSlett
  3. Herlig romantisk kort. Liker så godt fargebruken din på dette kortet.

    SvarSlett
  4. So pretty. Love that frame. Hugz

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.