onsdag 26. august 2015

To enkle posekort

Hei og Hopp :)

Titter innom i dag for å vise dere to posekort jeg har laget med nydelige papirer fra Studio Light ♥
Studio Light har papirer som passer til alle anledninger og prosjekter, noe som passer meg helt perfekt siden jeg lager litt av alt ;) Studio Light blir ført av Global Hobby og Kunst. 


Dette kortet har jeg laget på en papirpose som måler 3 1/4" x 5 1/4".
Posen har jeg kledd med lekre ark fra Studio Light sin 6"x6" blokk nr 16.
Motivet mitt har jeg fargelagt med Copic Markers.
Til å pynte med har jeg brukt stempel fra Staz som Global Hobby og Kunst fører,
Chipboard hjerte fra Papirdesign, Chipboard knapp fra Wycinanka, blomst og en charms. 


Dette kortet er også laget på en papirpose i samme størrelse som den over.
Disse papirposene er helt perfekt, de er akkurat passe stor og liten ;)
Posen har jeg kledd med papirer fra Studio Light 6x6" blokk nr 15.
Motivet er fargelagt med copic og til pynt har jeg brukt dies fra Sizzix,
blomster, blonde og stempel fra Papirdesign

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ.

Klemmer fra 

9 kommentarer:

  1. Disse var skikkelig nusselig altså :D Herlige motiv og farger ! :D

    SvarSlett
  2. Så herlige disse var, Kristine :)

    SvarSlett
  3. Supersøte kort. Herlige :-)

    SvarSlett
  4. Utroolig flotte kort. Nydelig fargelagte motiv og knallfine papirer. Og ikke overpyntet :-)

    SvarSlett
  5. Utroolig flotte kort. Nydelig fargelagte motiv og knallfine papirer. Og ikke overpyntet :-)

    SvarSlett
  6. Utrolig lekker fargelegging og skikkelig søte kort!

    SvarSlett
  7. Utrolig lekker fargelegging og skikkelig søte kort!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.