tirsdag 11. august 2015

Grublis for august - bingo

Dere er vel klar for en ny grublis ?  Bingo

Vi har laget et bingobrett til dere denne gangen. Vår aller første bingo her inne på Scrappelyst- så nå er vi spent. Hvordan løser dere denne? Hva dere lager er helt opp til dere, bare det inngår under
kategori papirhobby.





Du velger 3 kriterier enten vannrett, loddrett eller diagonalt! Skriv under bidraget ditt hvilke ruter du har valgt:) Skisser og paletter fra Scrappelyst finner du i menyen under banneren vår øverst i bloggen.

Frist for å delta er 6. september kl 20.00. Reglene for deltakelse finner du her.

Med oss som samarbeidspartner på denne grublisen har vi Global Hobby og Kunst, og sammen med de gir vi vinneren denne søte gaven med stempler og dies:



La deg inspirere av noen bidrag fra Team Scrappelyst;

Hege:

Jeg har valgt nederst linje på bingobrettet (vannrett) og brukt produktene hjerte, blomst og perle på inspirasjonsbidraget mitt.

Jeg har laget et posekort med motiv og mønsterpapir fra Studiolight. Tagen bak motivet er fra 7 dots Studio. Jeg har pyntet med chipboard fra Wycinanka, blomster og perler fra Papirdesign. Studiolight og Wycinanka finner du hos Global Hobby og Kunst.


Jeg har laget en tilhørende tag til kortet, hvor jeg har brukt samme mønsterpapir som på selve kortet, og stempeltekst fra Papirdesign.


Katrine:
Jeg har valgt linjen i midten, vannrett, for mitt prosjekt. Skisse - paljett - sirkel. Jeg valge LO-skisse nr. 15, og gjort en liten vri på den ved å bruke runde bilder i stedet for skrible-elemente i bakgrunnen.
Bakgrunnsarket er fra Industrial-serien til Studiolight, bak bildet har jeg bygget opp med små rester fra Studiolight og Papirdesign. Herlig chipboard fra Wycinanka, blomster fra I am roses og lyserosa kakeserviett fra Papirdesign.


Superlekre paljetter med matt finish. Både paljettene, chipboard fra Wycinanka og produkter fra Studiolight distribueres gjennom Global Hobby og Kunst. Ta kontakt for dem for informasjon om din nærmeste forhandler.


Wenche:
Jeg har løst bingobrettet med Palett - Sirkel - Perle. Et posekort med mønsterark fra Studiolight. Sirkelen min er løst ved en blondeserviett, og halvperler er en del av pynten som jeg føler fungerer så godt sammen med blomster. Motivet er en ferdig fargelagt topper fra the Hobby House. Chipboard tekst fra Wycinanka / Global Hobby og Kunst.



Elin:
Jeg har valgt loddrett linje nr 1: Stensil - Skisse - Hjerte. Skissen jeg valgte var LO skisse nr 10, og da kommer så klart en LO fra meg ;) Jeg har brukt mønsterark fra UKH gallery og 7dots, dots fra Papirdesign og blomster fra I Am Roses. Har lekt meg med stensiler og paste, som jeg farger selv. Denne gangen ble det mørk brun og beige paste.




1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.