torsdag 13. august 2015

Drømmende trio

Når jeg lager posekort synes jeg ofte det kan være moro å lage et par i slengen, altså jobbe med dem alle samtidig. I dag vil jeg vise frem en drømmende trio, laget med nydelige papirer og motiver fra Studiolight sin serie Summer at the Beach. Litt ekstra inspirasjon til denne månedens utfordring - ferietid!


 Første kortet. Enkelt pyntet med blomster, chipboard fra Wycinanka, osteklut og paljetter.


Jeg har brukt Marabu Mixed Media Acryl Mousse i fargen hvit sammen med en stensil på bakgrunnen, samt at jeg har strøket moussen litt tilfeldig langs kanten på kortet og motivet. Dette har jeg gjort på alle kortene.


Andre kortet. Samme pynteelementer som  på det første kortet, men her har jeg også brukt litt washi bak motivet.


Alle posene har fått en hvit tag. Hampen i toppen har jeg flettet selv, synes det understreker temaet.


Tredje og siste kortet, denne gangen liggende. 


Mye av den samme pynten som på de andre kortene, men føler at jeg har stæsjet dette kortet litt ekstra. Tekststempel fra Papirdesign stemplet direkte på motivet med brun memento stempelpute.


Den lille flasken har jeg fylt med Frantage. En del av pynten har fått et tilfeldig strøk med gesso på seg.


Produkter fra Studiolight, Wycinanka og Marabu distribueres av Global Hobby og Kunst. De lekre paljettene har de også.

Ønsker deg en kreativ dag!

5 kommentarer:

  1. Åhhh....disse var super-lekre !! Sååå herlige ! :) De likte jeg utrolig godt.
    Nei, nå skal jeg jammen se å få kjøpt meg sånne chipboard med gratulerer......det er jo så fint :D

    SvarSlett
  2. Nydelige sommerlige bursdagskort :-)
    Og så flott med de paljettene

    SvarSlett
  3. Så flotte prosjekter med nydelige papir.

    SvarSlett
  4. For en herlig gjeng. Nydelig papir og herlig pyntet. Gir meg en sommerfølelse av slappe,late dager ved sjøen. Disse var super fine <3

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott sommer inspirasjon du gir meg. Jeg likte disse bare så godt <3. Utrolig nydelige i fine harmoniske farger. Skulle ønske jeg klarte å lage noe så fint :-)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.