fredag 14. august 2015

Gavepose med preging

Ved hjelp av en embossingmatte og et falsebein kan du lage litt liv i blader og blomster, preging for hånd.

Her har jeg brukt embossingmatten fra Sizzix som brukes med Bigshot stansemaskinen. Alt av litt mykt materiale vil funke, så har du en bit mosegummi eller et brettet tøystykke for den del, så er det bare å sette i gang. Jeg har brukt falsebeinet fra Scor Pal, men her kan du bruke det du har for hånden som du synes gir riktig effekt. 


Her ser du resultatet kontra produktbildet av diesen, 660481 Thinlits Die - Do What You Love.



Jeg har brukt diecutsen på en gavepose- for enda en opphøyet effekt har jeg stanset ut blomst med 660485 Sizzix Thinlits craft asylum layering daisy 2. Denne har jeg festet oppå den store blomsten i hovedmotivet.


Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studiolight.





3 kommentarer:

  1. Så flott gavepose ! Skikkelig fin i litt rustikk stil og det gjorde seg veldig med perlene her og der :D

    SvarSlett
  2. Takk for tipset :) Dette skal prøves, ble jo kjempe lekkert og gjorde seg skikkelig god med den bakgrunnen. Kjempe fin pose <3

    SvarSlett
  3. Flott gave pose og takk for tips.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.