torsdag 20. august 2015

I sjøkanten

Her kommer en sommerlig layout fra meg, litt ekstra inspirasjon til denne måneds utfordring - ferietid!

Jeg har brukt ark og utstansede figurer fra Studiolight sin nydelige Summer at the Beach serie.
På bakgrunnsarket limte jeg på noen av de utstansede figurene før jeg kladdet litt vilkårlig over med gesso. Da det var tørket brukte jeg Marabu Mixed Media Acryl Mousse i fargen hvit sammen med en stensil fra MemoryBox. Før jeg limte på bildene limte jeg også fast litt osteklut samt noen biter med washi her og der.


Krabbestempelet er fra Tim Holtz og det er embosset i hvitt. Synes det passet så fint til denne layouten, da vi faktisk fanget noen pittesmå krabber.


Enda et Tim Holtz stempel, embosset i hvitt.


Jeg har skrevet ut bilder i både farge og sort hvitt, alle er pusset langs kanten. Flasken og sjøstjernene er alle utstansede motiver fra Studiolight. De kommer på et ark sammen med flott motiver, det er bare til å trykke dem ut.


Tittelen er klistrebokstaver fra Jenni Bowlin.


Produkter fra Studiolight og Marabu distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker deg en kreativ dag!

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott og stemningsfull side !! Flott med de røde innslagene og kjempestilig med embossede maritime stempeltrykk :D

    SvarSlett
  2. Nydelig sommerLO. Stilig oppsett og de maritime arkene kom virkelig til sin rett her.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.