søndag 16. august 2015

Selfie

Hei! I vår ble min nevø konfirmert. Og jeg tok med selfie-sticken min, slik at han fikk tatt selfie sammen med konfirmasjonsgjestene sine! Gøy ikke sant?! Dette bildet måtte jeg selvfølgelig scrappe!

Jeg har brukt mønsterpapirer fra Papirdesign serien Hell og Lykke "klok og talentfull" og fra serien stille natt: "snø i hele fjeset".


"YOLO"- you only live once, er favoritt uttrykket hans
Ordet konfirmasjon er en chipboard fra Wycinanka.





Ønsker deg en flott kreativ dag! 




4 kommentarer:

  1. Kommenterte denne på siden din ! Knalltøff ! :D

    SvarSlett
  2. Knalltøff Lo og så kult bilde

    SvarSlett
  3. Ening, så utrolig kult bilde og layout'en går hånd i hånd med bildet. Knall kult 8)

    SvarSlett
  4. Morsomt bilde og knalltøff Lo, med masse fine detaljer.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.