tirsdag 4. august 2015

Konfirmasjonskort til gutt

Hei! Her kommer det ikke mindre enn 4 konfirmasjonskort jeg har laget til noen gutter!

Det første er laget med mønsterark fra Vibeke Spigseth. En kul geometric serie, som passet godt til blåfargen på denne golf'en jeg fant bilde av på Pinterest! Siden Golf er favoritt bilen til mottaker, så måtte jo det bli motivet. Den kule button med mannen på er fra Frekled Fawn (tror jeg) Scribbles and splat diesen fra Tim Holtz  har blitt flittig brukt på dette kortet også! De er superanvendelige! Konfirmant stempelet er fra Papirdesign.



Det andre kortet er også laget med tanke på mottaker, som liker jakt og friluftsliv! Fant ett perfekt mønsterark, men husker dessverre ikke produsenten. Scribbles and splat diesen fra Tim Holtz holdes sammen med en TH klype. 




Det tredje kortet har jeg også, overraskende nok, brukt Scribbles and splat diesen fra Tim Holtz. Jeg har også brukt mixed media dies fra Sizzix på bakgrunnen. Pilene er fra Wycinanka. Motivet er funnet på Pinterest.
Klistremerke bokstavene er fra Papirdesign.




Det siste kortet er laget med digimotivet "Mikey". De røffe mønsterarkene er fra StudioLight Industrial serien. Stjerne chipboard fra Wycinaka. Gratulerer dies fra Scrapmagasinet.


Håper du fikk litt inspirasjon til konfirmasjonskortene dine ! Ha en flott kreativ dag!



6 kommentarer:

  1. Kjempekule og tøffe kort ! Og diesen fra Tim Holtz passer perfekt :D

    SvarSlett
  2. Her var det mykje tøft til ungdommen :)

    SvarSlett
  3. Så flotte guttekort. Perfekte for målgruppen disse her. Kule farger og oppsett.

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte guttekort du har laget.
    Digger hvordan du har brukt den scribbles og splat diesen. Har enda til gode å ta i bruk min.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.