torsdag 27. august 2015

Bryllupslykke

I dag har jeg et bryllupskort å vise dere, denne gangen laget på en matavfallspose. 


Her har jeg brukt mønsterpapirer fra Papirdesign, og blomster fra I Am Roses. Motivet er digitalt, som jeg har skrevet ut selv. Chopboards "Gratulerer" og hjertene finner du hos Wycianka.


På innsiden har jeg latt det være et stort skrivefelt på den øvre delen, og lagt til en binders med "love". Passende til bryllup ;)


På del to på innsiden har jeg laget en lomme langs hele bredden, der det er plass til en pengegave eller et gavekort. Her har jeg også brukt chipboard fra Wycinanka og en stor gardenia fra IAR. En blonde har jeg også lurt med. 

http://elinshobbykrok.blogspot.no/


8 kommentarer:

  1. Utrolig fint !! :) Nydelig papir, motiv og herlig blonde du har brukt :) Likte at det ikke var overlesset med pynt :D

    SvarSlett
  2. Så flott bryllupskort. Nydelige blomster og søt detalj med den bindersen :)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort. Akkurat passe pyntet :-)

    SvarSlett
  4. Nydelig kort. Akkurat passe pyntet :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort i skikkelig fine bryllupsfarger!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.