mandag 17. august 2015

Mer inspirasjon til august-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.





Linda:
Det ble en ganske enkel LO denne gangen, holdt i kun grått og orange for å gi fokus på bildet. Jeg har brukt kakeserviett og 3D-puter fra Papirdesign.




En sommerlig LO fra meg også i dag, med bilde tatt på sommerferie hos mormor og morfar sommeren 2013. (Jepp, jeg henger litt etter på LO scrappingene, så nytt og gammelt om hverandre). Mønsterark fra UHK Gallery og Papirdesign. Har leket meg med stensiler og gesso, som er å få kjøpt hos Global Hobby og Kunst. Trepilen er fra Wycinanka, og dots + button er fra Papirdesign. Ellers har jeg sneket med litt washitape og en kakeserviett.

Jeg mimrer fra vår fantastiske ferie i 2013 og har laget en LO med bilde fra turen vår til Lofoten. LOen er laget på bølgepapp-emballasje som jeg fikk rundt en bok jeg bestilte. Bokstavene på LOen er fra Papirdesign.



Denne gangen har jeg laget en enkel layout med bilder fra en av årets turer til dyreparken :) Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign. På bakgrunnen min har jeg brukt stenciler sammen med ulike medier før jeg har brukt stempler fra Papirdesign til å skape litt kontrast. Til å pynte med har jeg brukt chipboard.

3 kommentarer:

  1. Saa flott inspirasjon {vet ikke hvorfor tastaturet mitt ble litt rart her men[ Masse flotte LOer og ferieminner.

    SvarSlett
  2. Sider med masse sjarm, utrolig koselig å se alle disse layoutene blir i godt humør av de :) Flott arbeid.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.