fredag 29. mai 2015

Add a little color....

Heisann! I dag har jeg lyst til å vise dere en layout med bilder av mine nyeste tatoveringer. Jeg har fått dekket over  to gamle tatoveringer (cover-up), som ikke var så fine lenger. Og erstattet det med watercolor tattooes, en fjør og en øyenstikker. Bare digger den teknikken. Så derfor måtte det også bli en fargerik layout! 

( Mine nye tatoveringer er forresten laget av Christina Colour Andersen, på Sabelink Tattoo. )


Her har jeg fått brukt mitt kjære QK Washington alfabet igjen! 

Og Tim Holtz sin scribbles and splat dies har blitt en stor favoritt hos meg!


Awesome, awsomely amazing og pilen, er fra en stickerpakke fra Simple Stories.



Herlig med enamel dots  i alle slags farger!


Takk for at dere er innom og kikker. 
Håper dere ble inspirert! 
Klem fra meg 





3 kommentarer:

  1. Helt fantastisk LO som jeg ikke klarer å se meg ferdig på. Herlig med de flotte fargene som står ut fra det svarte... me like alot.

    SvarSlett
  2. For en super fargebombe :D Herlig !
    Jeg digger også de splættene til Tim Holtz :D

    SvarSlett
  3. Denne var virkelig knall, så kult med den svarte bakgrunnen til alle de herlige fargene på toppen. Gir de en enda mer knall farge synes jeg. Nei, denna var kul, Like It alot!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.