søndag 17. mai 2015

Mer inspirasjon til mai-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Kristin:
Jeg har laget en LO med lekre papirer fra 7 Dots Studio. Bakgrunnsarket er fra serien Soulmates og arket i midten er fra serien Destination Unknown. Jeg har valgt å holde LOen min i duse farger, men samtidig hente opp fargene i fargepaletten.


Linda:

Jeg har brukt ark fra Papirdesign, og chipboard fra Wycinanka
Denne LOen er en lift, men jeg husker dessverre ikke hvem den er liftet av. 


 Jeg har scrappet en LO av 17 mai jenta mi med mønsterark fra 7 Dots Studio: Soulmates. Elsker denne kolleksjon. På bakrunn har jeg kosa meg med stensiler og gesso, som er å få kjøpt via Global Hobby og Kunst. Røde og hvite dots fra Papirdesing. Har brukt washitape fra TH for å få tekst-og stempel effekten.

Kristine:
Denne gangen har jeg laget et posekort med papirer fra Studio Light som Global Hobby og Kunst fører. Disse herlige arkene er i 6x6 ", og har mye mønster og dybde i seg. Motivet har jeg fargelagt.
Ellers har jeg pyntet enkelt men en banner og blomst med brads fra The Hobby House. Jeg har også brukt stempler fra Staz som Global Hobby og Kunst også fører.



1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen alle sammen ! :D
    Oi, her var det mye flott !! Utrolig fint altså. Takk for inspirasjon ! :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.