tirsdag 19. mai 2015

Kjappe konfirmasjonskort

I perioder trenger man mange kort samtidig, for eksempel nå på våren med mange konfirmasjoner. Da kan det være greit at ikke alle kortene tar timevis å lage.  Disse posekortene med tags oppi er kjappe og greie. Jeg brukte rett i overkant av en time til sammen på alle 4.  Alle kortene er laget av "restepapir" etter andre kort og layouts.

Dette kortet er laget med mønsterark fra Papirdesign sin nyeste serie "Hell og Lykke". Jeg elsker blåfargen på disse arkene. Motivet med Converse-skoene, tekststempelet og de svarte halvperlene er også fra Papirdesign. Chipboardstjernene er fra Wycinanka.  Wycinanka forhandles i Norge via Global Hobby og Kunst.


På dette kortet har jeg brukt de samme mønsterpapirene og tekststempelet som på kortet over.  Motivet er lånt via Pinterest.  Dottene er fra Papirdesign.


Her har jeg laget et jentekort med nydelige lilla papirer fra en av Papirdesign sine tidligere serier. Kakeservietten, motivet, de lilla rosene og det lilla blondebåndet samme produsent.  Den lilla sommerfuglen og de hvite halvperlene er fra Staz, som forhandles via Global Hobby og Kunst.


På dette siste guttekortet har jeg kombinert mønsterpapir fra Glitz Design og Papirdesign sin serie "Hell og Lykke". Motivstempelet, tekststempelet og dottene er også fra Papirdesign.  Chipboardpynten er fra Wycinanka.



Det var dagens hurtigscrapper fra meg.

Kreativ hilsen 


4 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.