fredag 8. mai 2015

Hipp hipp hurra


Denne gangen har jeg laget et kort som jeg har lyst å dele med dere.


Jeg har brukt papirer fra den nye fantastiske serien til Papirdesign, Hell og Lykke. Dette er en av mine favoritt serier både når det gjelder mønsterark til kort og layout. Alle mønsterarkene er dobbeltsidig hvor den ene gjerne passer til kort og den andre til layout. Dette er en veldig anvendelig serie som passer til mange anledninger, alt fra sarte prosjekter til mer tøffe og stilige prosjekter. 


Til å pynte kortet mitt har jeg brukt nydelige blomster fra Papirdesign, Hibiscuc - Lilla, Rufseknopp - Lilla og Krysantemum - Lilla. " Hipp Hipp Hurra" stempelet Kakeservietten, blondene og halvperlene er også fra Papirdesign. For å myke opp overgangen mellom mønsterarkene og motivet mitt har jeg brukt osteklut og chipboard fra Wycinanka som Global Hobby og Kunst er forhandler for. Chipboarden har jeg embosset i hvit. 



Innsiden av kortet har jeg pyntet enkelt med samme mønsterark som på utsiden, skrivefelt, en kakeserviett som jeg har stanset ut, stempeltrykk og et chipboard hjerte fra Papirdesign.


Motivet mitt er et digitalt stempel som jeg har fargelagt med Copic Markers.
Jeg er ganske nybegynner når det gjelder fargelegging med det er utrolig gøy.

Hud: E93, E51, E50, E21, E11
Hår: E44, E43, E42, E41, E40
Øyner: BG02, BG01
Klær, sko, sokker og ballonger: T5, V95, V93, V91, V000


Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :) 



3 kommentarer:

  1. Åhh...for et nydelig kort ! Herlig motiv og farger og detaljer :D

    SvarSlett
  2. Nydelig kort! Motivet var helskjønt og utrolig flott fargelagt :)

    SvarSlett
  3. Hærlig kort, elsker lilla :-)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.