mandag 11. mai 2015

Grublis for mai - Vimpel, sugerør, knapp og/eller blonde

Dere er vel klar for en ny grublis ? - Bruk MINST to av disse gjenstandene på papirprosjektet ditt; vimpel, sugerør, knapp og/eller blonde. 

Hvilken kombinasjon du bruker blir opp til deg, kanskje klarer du til og med å få med alle 4 gjenstandene?

Frist for å delta er 6. juni kl 20.00. Reglene for deltakelse finner du her.

Med oss som samarbeidspartner på denne grublisen har vi  Papirdesign og Global Hobby og Kunst, og sammen med de gir vi vinneren flotte stempler og en Marianne Design dies:




La deg inspirere av noen bidrag fra Team Scrappelyst;

Hege:

Jeg har laget et bursdagskort til ei lita tantejente, og har valgt produktene "knapp" og "blonde" på mitt prosjekt. Blonden viser litt dårlig på bildet, men er under rosebåndet nederst.  Mønsterarkene og motivet jeg har brukt på kortet er fra Studiolight.  Kakeservietten og halvperlene fra Papirdesign.  Sommerfuglen og #stemplene er fra Staz og chipboardrammen fra Wycinanka. Rosebåndet er fra Marianne Design, mens båndet i tagen er fra The Hobby House.  Studiolight, Staz, Wycinanka og Marianne Design forhandles alle av Global Hobby og Kunst.


Elin:
Jeg har et bursdagsposekort å by på. min kombinasjon er også "knapp" og "blonder". Knappen har jeg gjemt litt bak sløyfene midt på ;) Mønsterark fra Studiolight, ført av Global Hobby og Kunst. Blomster fra I Am Roses og "Gratulerer" chipboard fra Wycinanka.


Katrine:
Jeg har laget et konfirmasjonskort til denne utfordringen. En kan vel ikke få nok inspirasjon til det i disse tider? Jeg har brukt sugerør og knapper (både trykk-knapper og vanlige) på kortet mitt.
Motivet er et ferdig fargelagt digistempel, og jeg har funnet frem mønsterark jeg syntes passet til. Oransje og sort er en fin kombinasjon til en tøff konfirmant.






2 kommentarer:

  1. Så flotte kort <3 Har ikke testet ut sugerør enda, kansje man skal prøve det :)

    SvarSlett
  2. Flott oppgave !! :D
    Kjempefine inspirasjonsbidrag ! :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.