tirsdag 12. mai 2015

Bursdagskort i lilla, blått og gult

Nå har eldste hos meg blitt så stor at hun blir invitert i en bursdag i ny og ne. Da er det greit å ha liggende noen kort som kan passe til slike anledninger.

I dag vil jeg vise et posekort i lilla, blått og gult. Herlige farger sammen synes jeg.
Fargene har jeg hentet fra motivet, som er et ferdig fargelagt digistempel fra TeddyBo.
De lilla og blå mønsterarkene kommer fra Papirdesign, det gule er fra Studiolight. Sistnevnte distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Jeg syntes ikke det passet å sverte kantene her, men noe trengte de og jeg valgte derfor å streke rundt kantene for frihånd med sort tusjpenn.


Tekststempelet og kakeservietten kommer også fra Papirdesign. Chipboard pil og stjerner kommer fra Wycinanka, også disse forhandles via Global Hobby og Kunst.


Motivet er klippet ut og festet til kortet med skumputer. De hvite dottene er puffy stickers fra twine+ink.


En enkel tag i hvit kartong er stukket ned i posen. 


6 kommentarer:

  1. Utrolig fint ! Så mange søte detaljer og en flott fargekombo da :)

    SvarSlett
  2. Så koselig barnekort :)

    SvarSlett
  3. Flott posekort, likte godt at du hadde streket rundt med penn.

    SvarSlett
  4. Flott posekort, likte godt at du hadde streket rundt med penn.

    SvarSlett
  5. Herlig kort, og liker veldig godt motivet som virkelig kommer ut fra kortet.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.