torsdag 14. mai 2015

Konfirmasjonskort til "Karatejente"

Det blir mange konfirmasjonskort nå på våren.  Når jeg lager kort til personer jeg kjenner, som jeg vet interessene til, liker jeg å gjøre det litt personlig.

Her har jeg laget et kort til ei jente som driver med karate.  Jeg har brukt hvit bazzill som base og mønsterark fra Papirdesign (fra seriene "Hell og Lykke", "Stille natt", "Skolestart", "Forventning" og "God påske". Motivet av karatejenta er lånt via Pinterest.

Tekststempelet er fra Papirdesign og er embosset med hvitt embossingpulver. Jeg har også embosset litt rundt kantet på motivet. Her har jeg brukt "frantage" i fargen chunky white.  #Stemplene er fra Staz og forhandles av Global Hobby og Kunst.  Jeg har pyntet med en kirsebærblomst og søte blomster fra Papirdesign.


Inni kortet har jeg laget en pengelomme og et skrivefelt.  Tekststempelet jeg har brukt er fra Papirdesign sin stempelplate "Stå på!". Jeg synes teksten passer veldig godt på konfirmasjonskort. "Blondeserviettene" jeg har rundt omkring på kortet er klippet ut fra et av mønsterarkene.



Kreativ hilsen fra 

4 kommentarer:

  1. Utrolig fint !! Og jeg likte det motivet veldig godt....sååå flott altså ! :D

    SvarSlett
  2. Ekstra hyggelig å gi vekk kort som viser interessen til mottaker. Likte kombinasjonen med søtt og røft :)

    SvarSlett
  3. For et fint kort <3 Enig denne teksten passer kjempe godt. Hele sullamitten var kjempe fin, dette korte likte jeg :)

    SvarSlett
  4. Veldig fint kort, og perfekt bilde til en karatajente.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.