søndag 24. mai 2015

Konfirmasjonskort til gutt

Jeg har laget et konfirmasjonskort til en gutt som er interessert i /har sauer, og syns dette motivet lånt fra Pinterest passet perfekt.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign sine serier "Hell og Lykke" og "Forventning". På tagen og hjørnet av bildet har jeg stemplet med "hønsenettingstempel" fra Papirdesign.  Jeg har også brukt stensil og modelling paste for å få litt struktur.

#Stemplene er fra Staz og forhandles av Global Hobby og Kunst, mens sirkelstempelet er fra Papirdesign.  Sirkelen bak bildet er hentet fra restekassa og dottene er fra Papirdesign.



Inni kortet har jeg laget en pengelomme og et skrivefelt.  Tekststempelet jeg har brukt er fra Papirdesign.  Jeg har også stemplet litt tilfeldig med samme "hønsenetting-stempel" som på forsiden.


Kreativ hilsen

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.