fredag 15. mai 2015

Høyt til værs!


På denne LOen har jeg lekt og kost meg med maling og mister i forskjellige farger for å lage en marmorert bakgrunn. Selve bakgrunnsarket er lekkert ark fra Papirdesign, som i tillegg har fått litt tilfeldig bakgrunnsstempler på. Jeg har deretter bygget opp clusteren. For å ikke dekke for mye av bakgrunnen, har jeg kun brukt en kakeserviett samt noen små papirbiter på clusteren.


På tittelen har jeg brukt bokstavklistremerker fra Papirdesign. Det er herlig å kunne skrive titler med æ, ø og å i, uten å trenge å "jukse til" bokstavene.


Ellers er LOen pyntet helt enkelt med noen klistremerkestriper med tekst på, samt svarte dotter. 


Produkter brukt: 
Ark: PD 15997 Du er invitert, PD 15032 Endelig Gift, PD 14969 Lille Dåpsgutt
Stempel: PD 13796 Kretsbrett, PD 13788 Bakgrunner, PD 13778 Lin og mur, PD 13790 Hei på deg, PD 13764 Lille Frøken, PD 13765 Go`gutten
Stickers: PD 14930 Klistremerker hvit, PD 14933 Alfa sort, PD 14939 Hverdag
Annet: Svarte dotter, 3D puter

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott side !! Herlig bilde og tøff bakgrunn :D Kjempefin i blåtoner :D

    SvarSlett
  2. Herlig Lo. Stilig med stempeltekstene hist og pist.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.