onsdag 20. mai 2015

Konfirmasjons innbydelser

Jeg fikk æren av å lage innbydelser til min nevøs konfirmasjon i mai. Hjemmelagde invitasjoner kan jo være litt jobb, men tenk så flott med noe så personlig. Han elsker å mekke på biler, og da spesielt VW Golf, så det måtte selvsagt bli temaet på innbydelsene. Jeg hadde jo ingen Golf-dies, men en QK VW buss gjør vel samme nytten? ;) Og så kjekt at  Papirdesign har kommet med en flott stempelplate, som man kan bruke til en slik anledning. 


Jeg har dekorert glassine bags, kjøpt på etsy, til dette formålet. Jeg har sprayet de med blå og svart dylusion.  Mønsterarkene er fra  Papirdesign, og er punchet med MS cherish punch langs kanten.  Jeg måtte jo også selvsagt ha med VW logoen, og fant ett kult motiv på pinterest. 


Jeg hadde Ranger tags #10 som passet nedi posene, måtte bare kutte av litt på lengden, og av dette avkappet stanset jeg ut tannhjulene, som er en dies fra Spellbinders.





5 kommentarer:

  1. Ordentlig fine invitasjoner. Takk for super inspirasjon.

    SvarSlett
  2. Så flotte invitasjoner ! skikkelig fine ! :)

    SvarSlett
  3. Så flotte og personlige invitasjoner!

    SvarSlett
  4. For en jobb, disse var kule :) Hjemmelagde, personlige er alltid litt ekstra stas.

    SvarSlett
  5. For en jobb, disse var kule :) Hjemmelagde, personlige er alltid litt ekstra stas.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.