søndag 23. desember 2018

En liten oppmerksomhet

I disse juleforberedende dager, er det stadig vekk behov for en liten oppmerksomhet. Det være seg en juleavsluttning på skole eller barnehage, en liten venninnegave, en vertinnegave eller kanskje bare en "fordi du fortjener det" gave? Det trenger ikke være stort eller mye, bare akkurat passe til at du forteller noen at du bryr deg.

 Jeg har hatt disse søte små boksene liggende ganske lenge, ca str 10x10 cm. Ikke helt vist hva jeg skulle bruke de til. Men med en del resteark etter årets julekort-produksjon, fant jeg ut at jeg måtte bruke de. Og se så koselige de ble! 

Restepapirene er fra Papirdesign sine div julekolleksjoner. Jeg har stanset ut de sorte panelene i sort kraftkartong fra Papicolor, med dies fra Kort og Godt. Deretter har jeg brukt versamark vannstempelpute til å trykke på teksten, før jeg embosser den i hvit fint embossingpulver. Digger den kontrasten man får mellom sort og hvit med denne teknikken.


Litt blonder og hamp har jeg tatt med, og noen charms for å skape litt stemning. Noen få blomster har jeg også brukt, i nøytrale hvite farger. De er fra Kort og Godt.



I  boksene mine puttet jeg julesnip - sukkertøy rett og slett. Hva ville du brukt i din boks? Eller hva ville du ha mottatt i en slik boks? ;) 

Produkter fra Papicolor, div charms, embossingpulver og stempelputer fra Versamark forhandles via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt for å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.