fredag 14. desember 2018

Julegaver


Jeg har pyntet to solide pappbokser til julegaver. Motivene fra I love digi Designs er så nydelige. 

Jeg brukt av disse motivene på begge boksene i dette innlegget, og alle mønsterark er fra Studio Light. 


Kakeserviettene har jeg farget med kaffe. Kristtorn-diesen er fra Marianne Design og pyntebær fra Kort og Godt

Tekstdies fra Papirdesign

Chipboards fra Wycinanka, pyntet litt ekstra med epoxy stjerne-stickers fra Marianne Design. 


 Også på den neste boksen er teksten laget med en die fra Papirdesign.


Denne boksen har fått skøyte-dekor, stanset ut med die fra Marianne Design. Bjellene jeg har pyntet med er også fra Marianne Design. De finnes både i gull og sølv-farge. 


I begge boksene ligger det julekuler i små striesekker. 


Julekulene er av klar plast og jeg har dekorert de med navn kuttet ut i glitrende vinyl med Silhouette.




Til slutt en liten pilloweske med et herlig snømannmotiv fra  I love digi Designs :


Produkter fra Marianne Design og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.