torsdag 20. desember 2018

Julepyntede gaveesker

Først har jeg pyntet en solid pappeske som jeg fikk til resirkulering av ei venninne.



Synlige kanter grunnet jeg med hvit gesso, før jeg kledde boksen med paneler av mønsterark fra StudioLight.

Snøkrystallene på lokket er  stanset ut med dies fra StudioLight. Teksten med en dies fra Papirdesign.





I esken har jeg lagt en julekule jeg har dekorert med teksten Oldefar i grlitrende vinyl.





Jeg har også pyntet en flatere eske jeg hadde liggende. Gaven i esken er en pyntenål / brosje .



Mønsterarkene jeg har benyttet er fra Studio Light.

Den skjønne nissen er et digitalt motiv fra by Digital Paper.

 Teksten er en rubon fra Staz.

De røde enamel-hjertene med glitter er fra Marianne Design.



Teksten inne i boksen er stemplet med et stempel fra Kort og Godt.






Jeg har også en julepyntet eske å vise frem. Det har blitt flere slike søte små hos meg i år, som jeg har brukt til å legge smykker i til småjentene i familien. Boksen er ikke strørre en 5x7 cm, men se så mye man kan gjøre ut av det:

Nydelige mønsterark fra Papirdesign gir en myk og varm julefølelse over det hele. Teksten er stemplet med clearstamp fra Kort og Godt, og deretter stanset ut med dies fra samme produsent. jeg har stemplet på kraftkartong fra Papicolor. Dekoren er helt enkel med noen søte snøkrystaller, hvor senter er pyntet opp med duggdråper fra Staz. Litt osteklut fikk lovt å være med da ;)




Produkter fra Marianne Design, Staz, Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.