søndag 9. desember 2018

Fystikkesker

Litt inspirasjon til pyntede fyrstikkesker hører med nå før jul. 

Kristin

Jeg synes det er koselig å dekorere fyrstikkesker før jul og det er litt mer dekorativt så fort de blir pyntet.

Dette er en trekantet fyrstikkeske. På den ene siden har jeg brukt motiv fra I Love Digi Designs. Mønsterarket er fra Papirdesign


På den andre siden har jeg pyntet med et glitter-hjerte og en sticker-tekst fra Papirdesign.

På denne har jeg også brukt mønsterark fra Papirdesign. Dette motivet er også fra  I Love Digi Designs.

På den siste har jeg også brukt et av de søte motivene fra  I Love Digi Designs.




Wenche:

Jeg har pyntet de kjente firkanta fyrstikkeskene av stor  type.

Alle ark jeg har brukt er fra Studio Light.

Denne første esken har tekster stanset ut med dies fra Papirdesign, både på esken og på den lille toppen jeg har dekorert gavepakningen med. Dette er rett og slett litt jute som jeg har brettet dobbelt rundt, og stiftet fast på toppen av cellofanposen.



De neste eskene har jeg dekorert med chipboards fra restekassen, og tekst-stickers fra Papirdesign.



Til slutt en eske med motiv fra Studio Light og teksten er chiboard.


Produkter fra Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 



Elin: 

Jeg har også pyntet litt fyrstikkesker i stor størrelse, og synes de utgjør en flott liten gave til den som har alt ;) Slike små prosjekter er forøvrig også en utmerket måte å få brukt litt restepapirer på!



1 kommentar:

  1. Åhh, så mye flott! :)
    Kristin...disse var virkelig superherlige og superkoselige :)
    Wenche: Digger den rustikke stilen altså. Herlig :)
    Elin: Så flotte smågaver :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.