søndag 2. desember 2018

Gjenbruk av emballasje


Jeg har en tendens til å ta vare på emballasje av god pappkvalitet, med tanke på å pynte opp til gaveesker.

Denne første esken jeg viser frem i dag har inneholdt ullundertøy:



Både denne og den neste esken har jeg pyntet opp med mønsterark fra StudioLight. Motivene er fra
I love digi Designs.

Dies fra Papirdesign.





I denne boksen har jeg lagt julekuler i plast dekorert med tekst kuttet ut med Silhouette i glitrende gullvinyl. 



Jeg er også så heldig å ha venninner som tenker på meg og ikke kaster all emballasje, men innimellom spør om det er noe jeg kan bruke. Som for eksempel denne neste esken, som har inneholdt sjokolade:



Teksten på denne er stanset ut med dies fra Papirdesign i glitterkartong fra Best Creation.

Granbarkransen er også die fra Papirdesign.





Også i denne boksen ligger det julekuler:



Produkter fra Best Creation og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.