tirsdag 25. desember 2018

Lys i mørketiden

Hvert år må jeg lage noen av disse søte lys-lyktene. Jeg synes fetaost-glassene er så fine former på, og når man får frostet de og satt på noen pene rub-ons, litt hamp og en charm, ja da blir de ekstra fine. Jeg fyller de med litt dekorsand og har oppi et t-lys, også pynter de skikkelig fint opp!
Litt ekstra kjekt er det at jeg kan gjennbruke glass, i stede for å kaste de :)

Jeg har brukt frosting fra Schjerning, det er også kaldt glassmaling - frost hvit. Jeg påfører med en svamp og så må en tørke litt, men det går ganske kjapt! Og resultatet på bildet er kun med en påføring.

Jeg har brukt Staz rub-ons fra platen Ord om Jul.

Litt tynn hamp og noen pene charms gir en siste finish.
Jeg har T-lys i mine glass, men man kan fint velge å bruke både batteri drevene lys eller lyskjeder i stede.

Frostmaling, rub-ons og charms føres igjennom Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med de for å finne din nærmeste forhandler.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.