tirsdag 25. desember 2018

Julekort i utradisjonelle farger

Jeg er veldig glad i tradisjonell jul, men innimellom er det gøy å eksperimentere litt. Her har jeg laget et julekort i utradisjonelle farger. Jeg har kombinert brunt/naturfarget med noe så utradisjonelt som rosa, og jeg må ærlig innrømme at jeg syns det ble en flott kombinasjon.

Kortet er brettet i kartong fra Papicolor i størrelse 5,5 x 5,5 inch. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign sin nye juleserie "Hjem til jul" og passet perfekt samen med det herlige motivet fra Studio Light - Winter Days. Stempler, blomster og krystaller er også fra Papirdesign. Bølgepappen er fra Folia. Julehilsen har jeg stanset ut i glittermosegummi med dies fra Kort og Godt. Denne diesen er en av mine favoritter for tiden. Den er så fin! Glansehjertene er fra Staz.


Innsiden av kortet har jeg pyntet helt enkelt med mønsterark og stempel fra Papirdesign. Denne stempelteksen er så lekker at den gjør seg uten noe mer pynt. Bare et lite glansehjerte nederst.


Produkter fra Papicolor, Studio Light, Folia og Staz forhandles av Global hobby og kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Julehilsen fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.