lørdag 1. desember 2018

Resirkulering av papirposer fra butikken - del I.

I dag viser jeg dere et resirkuleringsprosjekt. Jeg handler en del på Name It for tiden, siden jeg har en liten i hus. Over en lengre periode har de hatt søte små røde papirposer til småkjøp, og disse posene syntes jeg hadde stort potensial! Denne skal i allefall jeg putte en julegave inni i år ;)

Papirposen var i utgangspunktet rød, og den rødfargen matchet Papirdesign sine julepapirer helt perfekt! Litt gesso bare, for å dempe litt og skape en litt shabby feeling over det hele.
Motivet er fra Papirdesigns klippeark, montert på hvit bølgepapp fra Folia. Blomstene er fra I Am Roses, og senterene har jeg satt på selv med spittbinders. De søte snøball-kulene er fra Kort og Godt.
Litt hvit hamp og osteklut har jeg også fått med.

Legg merke til DEN søste charmen da, ski og staver :D

Normalt pleier jeg bare å dekorere den ene siden av posene mine, bare sette på et enkelt panel på baksiden. Men med denne ble det dekor på baksiden også:


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.