onsdag 20. november 2019

3 Julekort med Papirdesign

Jeg har laget tre julekort med Papirdesign sin julekolleksjon "Julenatt". De to øverste kortene er i samme stil, mens det nederste er noe annerledes. Alle tre kortene er forholdsvis CAS uten for mange lag, noe som er praktisk om de skal sendes i posten.

På de to første kortene har jeg brukt naturfarget kartong fra Papicolor som base. Kortene måler 4 x 6 inch. Mønsterarkene er som nevnte fra Papirdesign og det er også den nydelige Snøkrystallen. Etter at jeg fikk den i hus, har jeg nesten ikke klart å lage noe uten å bruke den. Den er utrolig dekorativ og fin og på de to øverste kortene her, har jeg latt den være hovedmotiv.  Du kan velge om du ønsker å stanse den ut enkel eller "med skygge" som jeg har gjort her.

På det øverste kortet har jeg pyntet med en liten rest Sizo band og et klistremerke fra Papirdesign. Jeg ha også tegnet "søm" rundt kantene med hvit Sakura Gelly Roll 08 og Sakura Pigma Micron PN.



På kort nr. 2 har jeg pyntet med chipboard og klistremerker fra Papirdesign. Også her har jeg stiplet "søm" med pennene fra Sakura.


Det siste kortet er i en litt annen stil enn de to andre kortene. Kortet er brettet av hvit kartong fra Papicolor og mønsterarkene er også her fra Papirdesign. Jeg har stanset ut en oval med en die fra Papirdesign og stemplet en tekst fra samme produsent. Blomstene er også fra Papirdesign. Bølgepappen er fra Folia.


Produkter fra Papicolor, Folia og Sakura forhandles av Global Hobby og Kunst.  Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.


Hilsen




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.