onsdag 6. november 2019

Nissebesøk

Den nye julekolleksjonen til Papirdesign - "Julenatt" er utrolig lekker. Den består av en rekke nydelige juleark, som inspirerte meg til å finne frem julebildene fra i fjor.

Jeg har laget en Layout hvor jeg har kombinert tre av mønsterarkene fra kolleksjonen. De store snøkrystallene er stanset med en die fra Papirdesign i hvit bølgepapp fra Folia. Denne snøkrystallen er nydelig og ble raskt en av mine favoritter. Tror jeg har brukt den på alt jeg har laget den siste tiden.


Her ser dere snøkrystallen litt nærmere sammen med en lekker button fra Papirdesign, glansehjerte fra Staz, chipboardpynt og en blomst. Hampen jeg har knyttet i tagen er fra Kort og Godt.


Nydelig struktur på snøkrystallen når man stanser ut i bølgepapp fra Folia. Klistremerket er fra Papirdesign, glansehjertene fra Staz. Teksten er skrevet med Sakura Pigma Micron 005.



Produkter fra Folia, Sakura og Staz forhandles av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.