søndag 24. november 2019

Strong Women - Art Journaling

Hei godt folk. Her kommer en ny artjournal side fra meg. Det er dessverre lenge mellom hver scrappestund om dagen, men hver gang jeg setter meg med artjournalen min er det utrolig gøy og avslappende. Lek og moro fra ende til annen, men med litt inspirasjon fra hverdag og livet generelt:

"Here is to strong women" er en side inspirert av ei god venninne som har fått møte livets tøffe sider og vist at det finnes uendelig med styrke i mennesker når det trenges!

Siden er ikke grunnet med gesso, men bygget opp med Amsterdam Akryl maling i pastelltoner. Jeg har brukt diverse stensiler sammen med malingen, og lagt på flere lag etter hvert som det tørker. Til slutt valgte jeg en kontrastfarge i knall rosa, for å skape litt liv.

Jeg har lagt på damene med decopage-teknikk, motivene er klippet ut fra servietter og limt på med Amsterdam Gesso Transparent.


Når gesso og maling tørker, liker jeg å highlighte og streke opp motiver og div med Sakura sine gelly roll penner i sort og hvit.


Teksten har jeg stemplet på hvit serviett, bokstav for bokstav ;) Deretter fester jeg også den med transparent gesso. Som siste finish drodler jeg litt rundt kantene og splasher på med sort Marabu Mixed Media Art Spray.


Produkter fra Marabu (inkludert selve ArtJournalen), Amsterdam og Sakura forhandles igjennom Global Hobby og Kunst. Sjekk hjemmesiden deres for å finne din nærmeste forhandler.

http://elinshobbykrok.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.