lørdag 9. november 2019

Julekort i blåtoner

Hei!

I dag har jeg tre julekort jeg vil dele med dere. 
Kortbasene er alle brettet av Papicolor kartong, i henholdsvis hvit, grå og kraft.
Jeg har hatt en skikkelig opprydning i restekassen denne høsten, så på kortene her har jeg brukt resteark fra Papirdesign og Studio Light.

Første kort ut har en stemplet tekst i fokus. Det er et Papirdesign stempel som jeg har stemplet på blå kartong og embosset med hvitt embossingpulver fra Cosmic Shimmer.

Pyntet enkelt med hvite julestjerner fra Papirdesign, pyntebær, halvperler og charms.

 Neste kort i mer gråblå toner. I tillegg til resteark har jeg også brukt hvit bølgepapp fra Folia. Teksten er klippet ut fra et Papirdesign mønsterark.

Pyntet med blomster fra Wild Orchid Crafts, pyntebær og en søt liten dåhjort fra Tim Holtz.

 Siste kort ut i dag, og her går det i grått og blått. Den store chipboarden blir på en måte motivet og blikkfanget på dette kortet.

Teksten er stemplet med et Papirdesign stempel og embosset i hvitt. Blomstene er fra Papirdesign og de har fått et litt tilfeldig strøk av Marabu akryl mousse, det samme har kantene langs kortet. Halvperler fra Staz.

Produkter fra Papicolor, Studio Light, Folia og Marabu distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem HER for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

 Ønsker dere en super dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.