fredag 22. november 2019

Bursdagskort i kraft og blått

Det er stadig barnebursdager som sønnen min skal i, og da var det kjekt å lage opp et lite knippe av bursdagskort som egner seg til gutter.

Jeg har malt en tykk papp-kartong i ulike blåtoner som jeg lot tørke vel og lenge. Denne kartongen har jeg brukt til å stanse ut ulike stjerner. De store stjernene er stanset ut med en Sizzix-die. Alle tekstene på kortene er stanset ut av dies fra Papirdesign. Strekene rundt selve kortet og på stjernene er tegnet på med en sort Sakura Pigma Micron-tusj


Under her ser man bedre bilder av hvert enkelt kort. På hvert kort har jeg også hatt på litt blå og hvit maling for å få litt mer liv og bursdagsfølelse på kortet.





Produkter fra Sakura og Sizzix distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.