lørdag 16. november 2019

Lag deg en god dag


Wenche og Linda har laget koselige krus med motiver fra Bloomy Prints:



Et hjemmelaget krus pakket i cellofan med en koselig tag er en fin venninnegave.

De flotte fjærene jeg har brukt både på kruset og printet ut til tagen er digitale motiv fra Bloomy Prints. Printet ut på ark fra Fabriano.



Kruset har jeg sublimert. Lurer du på hva sublimering er, så ta en kikk hos CreativeArt.no, de fører utstyr til dette. Kort fortalt er dette metoden for å trykke motiver og tekst på diverse underlag ved hjelp av sublimeringsprinter og varmepresse. Koppen tåler å vaskes i oppvaskmaskin.

Produkter fra  Fabriano distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.




Jeg har laget et kakaokrus med flotte fjær som er digitale motiv fra Bloomy Prints. Kruset er sublimert, og utstyret jeg har brukt for sublimering er kjøpt hos CreativeArt.no.
Oppi koppen har jeg lagt kakao, minimarshmellow pakket i cellofan, og en sukkertøystang til å røre med. Da blir det en fin gave til familie og venner.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.