fredag 29. november 2019

Strikkepinnebokser

Jeg har dekorert noen strikkepinnebokser igjen jeg, resirkulerte pringlesbokser som får nytt liv!
De har akkurat riktig form og størelse, og er den perfekte beskyttelsen for strikkepinnene dine:


Papirdesign har flere kule ark som egner seg veldig godt til strikkeprosjekter. Her har jeg brukt arkene "Lommerusk" fra serien Ungdommelig, "Ull er ikke tull" fra serien Strikkekveld og "Den nye yoga" fra Strikkekveld.  Jeg har mixet og matchet litt, samt brukt motiver fra samme serier.


Til dekor har jeg valgt litt div elementer: Blomster fra bl.a I Am Roses og 49 and market. Hamp, blonder og kakeservietter. Noen kule charms fra Kort og Godt.

http://elinshobbykrok.blogspot.com/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.