fredag 8. november 2019

Kort med rosa og kraft

Jeg har laget to kort med kraft-kartong som bakgrunn. På begge kortene har jeg laget en enkel struktur med hvit og rosa Marabu Mousse,

Stjernene er stanset ut av tykk kartong som jeg selv har malt i rosa-farger,. Tekstene på kortene er stempler fra Papirdesign


Motivet på dette kortet er fra By digital Design. Jeg har printet det ut og deretter klippet ut og limt på bakgrunnen. Selve kartongen er stanset ut av en die fra Studio Light.

Malingen jeg har brukt på stjernene er veldig skinnende og blank, slik at det blir mye gjenskinn når jeg tok bilde av det. Allikevel ser man fargene og oppsettet på kortet.


Produkter fra Studiio Light og Marabu distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.