mandag 25. november 2019

Pakkelapper

Det er så koselig med hjemmelagede pakkelapper på julegavene og i dag vil jeg vise noen av de pakkelappene som skal få pryde mine gaver i år.

På de første pakkelappene har jeg brukt ferdigkjøpte tags. Jeg har stemplet en nydelig juletekst fra Papirdesign med Versamark vannmerkepute og embosset teksten med Cosmic Shimmer Detail Emboss Powder -true white. Jeg har pyntet med litt mønsterpapir fra Papirdesign og en liten trefigur. Til slutt har jeg tegnet "søm" rundt kanten med Sakura Pigma Micron 005 og knyttet litt hamp fra Kort og Godt i hullet øverst.






Til disse pakkelappene har jeg brukt den utrolig lekre snøkrystalldiesen fra Papirdesign og stanset ut i Rød kartong fra Papirdesign og hvitt skissepapir. Jeg har pyntet med klistremerker fra Papirdesign og glansehjerte fra Stas. Hampen er fra Kort og Godt. Også her har jeg tegnet "søm" med svart og hvit penn fra Sakura.


Produkter fra Sakura, Staz, Versafine og Cosmic Shimmer forhandles av Global Hobby og Kunst.  Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.