lørdag 23. november 2019

Pakkelapper

Hei og hopp!

Selv de minste bitene av resteark kan bli til noe fornuftig.
I dag har jeg noen pakkelapper jeg vil dele med dere, hvor jeg bare har brukt små biter av resteark og kartong.

Jeg liker først å skjære til kartong til passelige tags og bruker gjerne restekartong til dette.
Så dekker jeg tagen med dobbelsidig tape og kler den med restearkene, og til slutt skjærer jeg av det overflødige. På tagsene mine i dag er det en god mix av rester fra blant annet Papirdesign og Studio Light. Når selve basen er klar er det bare til å pynte i vei slik man føler for.


 Dette ble en tag med litt størrelse på og pyntemulighetene ble derfor større. Stempel fra Papirdesign embosset i hvitt med Cosmic Shimmer embossingpulver. En liten bit bølgepapp, chipboard, blomster fra Papirdesign, utstansede glitterhjerter og glitterdots fra Marianne Design. I toppen har jeg knytt fast et bånd fra Kort&Godt.

 Denne neste har jeg holdt veldig enkel og flat, med kun litt chipboard og utstansede glitterhjerter. Litt Marabu akryl mousse er strøket langs kantene, samt på teksten, for litt ekstra snø/vintereffekt.

 Til slutt to små tags. Tekstene er klippet ut fra Papirdesign mønsterark. Øvrig pynt er chipboard/finèr og glitterhjerter.

Håper du fikk litt inspirasjon til årets pakkelapper.

Ønsker dere en kreativ dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.