fredag 15. november 2019

Gavepakning til jul



Jeg har laget en gavepakning med krus og kakao til jul.



Koppen har jeg sublimert med motiver fra by Digital Paper.  Lurer du på hva sublimering er, så ta en kikk hos CreativeArt.no, de fører utstyr til dette. Kort fortalt er dette metoden for å trykke motiver og tekst på diverse underlag ved hjelp av sublimeringsprinter og varmepresse. Koppene tåler å vaskes i oppvaskmaskin.

Motivet jeg har brukt på tagen er fra by Digital Paper. Printet ut på ark fra Fabriano.

Diesene jeg har brukt er fra Papirdesign, PD 1900165 Snøkrystall og PD 1900066 God jul 10.

Epoxy stickersene er fra Marianne Design, og mønsterark fra Studio Light.



I gavepakningen har jeg puttet kakao i form av en kakaobolle av melkesjokolade fylt med marshmallows. Kult eller? Fant disse hos en nettbutik som heter Coolstuff. Sammen med den pynta juletagen, legger jeg en tag hvor jeg har printet ut fremgangsmåte og ingredienser i kakaobollen.









Produkter fra Marianne DesignFabrianoPapicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.