mandag 18. november 2019

Posekort til jul i blått og brunt

Heisann!

I dag vil jeg dele to posekort med dere.

Første kort ut, med mønsterark fra Papirdesign og Studio Light. Langs kantene har jeg strøket litt Marabu akryl mousse. For å danne en "matte" for pynten har jeg brukt en kakeserviett og en bit bølgepapp fra Folia. Pyntet med chipboard og snøfnugg i malt finèr, samt blomster fra Papirdesign og halvperler fra Staz.

 Teksten er fra et Norsk Stempelblad stempelsett og er stemplet i brunt på kraft kartong fra Papicolor. Jeg har stanset den ut med en 1" punch og satt et epoxy klistremerke oppå.

 På det andre kortet har jeg kun brukt mønsterark fra Studio Light.

Teksten er den samme som på det første kortet. 

 Hovedpynten, den store rosetten, er faktisk en gammel julepynt som snoren røk på i fjor. Synes den passet perfekt på dette kortet. Øvrig pynt er snøfnugg i chipboard, blomster fra Papirdesign, små doilys, tyll og halvperler.

Produkter fra Studio Light, Folia, Staz, Marabu og Papicolor distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.