mandag 11. november 2019

Grublis for november - vinter

Grublisen denne måneden har tema "vinter". Vi vil se vinterpreg på prosjektet ditt.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Grublisen vår har frist den 6.desember kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi blant andre Papirdesign.
Sammen med dem gir vi vinneren denne spennende premien. 


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).



Linda:
Jeg har pyntet en Toffifee med lekre ark fra Studiolight og Papirdesign. Det søte motivet kommer også fra Studiolight, og har utrolig flotte detaljer. Jeg har pyntet med flat blomst, og diecut i gull metallic kartong, slik at toffifee-en er enkel å pakke inn i cellofan.


Kristin:
Jeg har laget en LO med en av våre vinterlige aktiviteter, nemlig skitur. På LOen har jeg brukt ulikt glitterpaste fra Cosmic Shimmer. De blå flekkene på bakgrunnen er laget med Marabu Art Crayon.

Katrine:
Vinter handler mye om jul for meg, i alle fall på denne tiden av året. Inspirasjon fra meg til denne utfordringen blir derfor en layout av det julete slaget.
Bakgrunnen er satt sammen av hvit kartong og et mønsterark fra Papirdesign, og bak bildene er det hovedsaklig resteark fra Papirdesign. Jeg har strøket litt hvit gesso fra Amsterdam utover med en spattel på bakgrunnen bak bildene. De store snøfnuggene er stanset ut med dies fra Studio Light. Øvrig pynt er enamel dotter med glitter fra Marianne Design, tekstklistremerker fra Papirdesign og stoffbrads.

Wenche:

Et juleprosjekt til inspirasjon fra meg til tema vinter.



En gavepakke med krus, kakao og en liten hilsen på pakkelapp.

Motivene har jeg kjøpt hos Creative Market.

Kruset har jeg sublimert. Lurer du på hva sublimering er, så ta en kikk hos CreativeArt.no, de fører utstyr til dette. Kort fortalt er dette metoden for å trykke motiver og tekst på diverse underlag ved hjelp av sublimeringsprinter og varmepresse. Koppene tåler å vaskes i oppvaskmaskin.


Pakkelappen har jeg kuttet til av Papicolor kartong. Paneler av sølv glitterkartong fra Marianne Design er med å gjøre tagen glamorøs og ekstra julete. Juleklem er stemplet med clearstamp fra Papirdesign

Produkter fraMarianne Design og Papicolor  distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Hege:
Jeg har laget en vinterlayout med mønsterark med mønsterark fra Papirdesign sin nye julekolleksjon "Julenatt". Bakgrunnen er hvit kartong fra Papicolor. Jeg har brukt Marabu Mixed Media Acryl Mousse for å skape struktur sammen med akvarellmaling fra Van Gogh. Den store hvite snøkrystallen er stanset ut med dies fra Papirdesign, i hvit bølgepapp fra Folia. Klistremerker, bokstaver og button er også fra Papirdesign. Teksten er skrevet med Sakura Pigma Micron PN.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.