lørdag 30. november 2019

Hot cocoa weather


En kakao-gave med en liten hilsen på hjemmelaget pakkelapp. Koselig og varmende.


Effekter stanset ut i glitrende kartong gjør prosjektet spennende, ekstra julete og eksklusivt. Marianne Design har kommet med flotte glitterkartonger i nydelige, anvendelige farger. Her har jeg brukt sølv. Stanset ut en lekker halvsirkel med dies fra Marianne Design; LR0618 Anjas folding circle. 

Mønsterarket er fra Studio Light

Stemplene jeg har  brukt er fra settet Snowy Afternoon 396 fra Studio Light. Embosset med hvitt detail embossingpulver fra Cosmic Shimmer. Fargelagt kremen litt med hvit krittblyant fra Kooh-I-Noor


Kruset i gavesettet mitt har har jeg sublimert. Lurer du på hva sublimering er, så ta en kikk hos CreativeArt.no, de fører utstyr til dette. Kort fortalt er dette metoden for å trykke motiver og tekst på diverse underlag ved hjelp av sublimeringsprinter og varmepresse. Koppene tåler å vaskes i oppvaskmaskin.


Motivene har jeg satt sammen ut fra digitale motiver jeg har kjøpt via Creative Market.

Teksten er etter ide fra Linda. Synes den var så koselig:



Produkter fra Cosmic ShimmerMarianne Design, Sizo, FabrianoKooh-I-Noor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Dette prosjektet kan også sees i bloggen deres. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.