søndag 17. november 2019

Mer inspirasjon til november-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Kristin:
Jeg har laget en LO med traktorbilder av min sønn. Jeg har brukt rød Amsterdam akrylmaling på bakgrunnen. I tillegg har jeg brukt Studiolight die for å lage chevron-remsene. Dotsene og splættene på bakgrunnen er stempler fra Studiolight. Mønsterarket er fra Papirdesign og passer perfekt til dette temaet.

Linda:
Jeg har laget en layout med motiv fra juletrepynting. Jeg har brukt juleark fra Papirdesign, samt die og blomster fra Papirdesign. Kartongen kommer fra Papicolor, i fargen kraft. Tittelen er stanset ut i mosgummi.


Elin:
Jeg har laget et bursdagskort til en liten traktorelsker. Med utgangspunkt i en sort papirpose, har jeg laget kort med kule traktrorark fra Papirdesign (Fra serien "Gøy på landet"), rød bølgepapp fra Folia og kule stempler fra Kort & Godt.
Til dekor har jeg valgt helt enkle bling i rødt, og noen chevron piler. Kortet inni er kuttet til av sort kraft kartong fra Papicolor.





Jeg har laget en gavepakke med krus, kakaobolle og en tag.

Tagen er pyntet med lykt stemplet med stempel fra Studio Light . Stemplet på rød Papicolor kartong og embosset med svart detail embossingpulver fra Cosmic Shimmer.

De røde epoxy dottene med glitter er fra Marianne Design.
Teksten er stempel fra Papirdesign.


Kruset har jeg sublimert. Lurer du på hva sublimering er, så ta en kikk hos CreativeArt.no, de fører utstyr til dette. Kort fortalt er dette metoden for å trykke motiver og tekst på diverse underlag ved hjelp av sublimeringsprinter og varmepresse. Koppene tåler å vaskes i oppvaskmaskin.

Motivene på koppene er fra I love digi design. 

Produkter fra Cosmic ShimmerMarianne DesignPapicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.