søndag 24. november 2019

Brettet posekort med pengelomme

Heisann!

I dag vil jeg dele et brettet posekort med pengelomme med dere. 
Et fint tips dersom man ønsker å gi pengegave eller gavekort til jul. 

Jeg har brukt en hvit papirpose som base. Ferdig brettet måler den ca 5,5"x7,5".
Mønsterarkene jeg har brukt kommer alle fra den fine Julenatt koleksjonen til Papirdesign.
Motivet kommer fra Studio Light. Rammen bak er stanset ut med die fra Marianne Design.

 Treet er stanset ut i hvit bølgepapp fra Folia med en die fra Papirdesign. Teksten er også en die fra Papirdesign, stanset ut i glitterkartong fra Kort&Godt samt bølgepapp til skyggen. Kristorn bladene er stanset ut med en die fra Creative Expressions. Halvperler fra Staz.

 Innsiden av kortet. Til høyre er det et skrivefelt og på venstre side er det lomme til pengegave/gavekort. Jeg har limt sammen "bunnen" av posen slik at penger/gavekort ikke kan forsvinne forbi ryggen/bretten på kortet. Her har jeg pyntet med et koselig stempeltrykk fra Papidesign, stemplet og embosset i hvitt med Cosmic Shimmer Detail embossingpulver.

Produkter fra Marianne Design, Studio Light, Folia, Staz, Creative Expressions og Cosmic Shimmer distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.